Diett mot ADHD og autisme – Spiste seg friske – Mat

http://m.klikk.no/foreldre/mat/article751828.ece Tenk at slike enkle kostholdsgrep som å kutte gluten og kasein har gitt disse barna (og deres familier) et bedre liv? Jeg har prøvd å forklare for enkelte tungnemme når jeg ikke spiser noe jeg blir bydd at “Hadde jeg spist slik mat hadde jeg ikke kommet.” Nå har jeg ikke beukt mye tid på å dunke hodet i veggen, det har skjedd, men jeg har heller slått knokene til blods på trestammer. Det er to år siden nå 🙂

Leave a Reply

