Hiatus

Jeg er syk. Først tenkte jeg jeg “bare” var sliten, mye å gjøre osv. Helt vanlig å bli sliten da. Så begynte jeg å bli ekstra irritabel, hukommelsen begynte å svikte og konsentrasjonen er nærmest ikke-eksisterende. Humøret er halveis i depresjonen og kroppen er totalt utslitt. Overfølsom for både lyd og andre sensory inputs, og bare glad for at dissosiasjonen ikke er tilstede.

Alt som skjer når jeg får i meg gluten. Bloggen er derfor i pausemodus til jeg får hjernen min tilbake, den virker til å ha tatt ferie.

4 thoughts on “Hiatus

  1. Hei. Jeg fant bloggen din helt utav det blå i dag. Her står alt jeg har lurt på så greit forklart! Gleder meg til å følge med videre:-)

  2. Har barn som blir destruktive/sinte/depressive av gluten. Har nok noe av tendensene selv også. Har klokketro på kosthold og er kostveileder i paleo/lchf. Dette er en spennende blogg!!

Leave a Reply

